星期三, 8月 27, 2008

A3




早幾年在街上見過呢款車後,我就已經好肯定佢一定係我第一架車.舊款o既A3 1.8 並唔係用呢款面罩,要高一級2.0先會用.但係2007年出新款A3全部都統一晒,真係開心到唔知講乜好.
好鍾意hatchback,好流線型,面罩同頭燈都好惡,反應又快轉彎又咬地.作為一個新手,初時真係比佢既馬力同反應嚇親,覺得好難駕馭.不過,好彩有Don兄睇住,如果唔係有佢,我都唔敢買呢隻怪獸.
7月14日考牌,7月24日有正式牌,8月16日新車落地.一切都太快,好似發左場夢.
特別鳴謝: 1.魚外父幫我搵保險同埋sales,多謝多謝
2.Don兄送出超平面廣角高清立體一百八十度全景象倒後鏡
3.Don夫人送出極速急凍冰封三尺絕對零度保冷箱
4.魚兄送出超柔順幼細幼滑納米除塵除污除乜除物洗車綿及洗車布
5.老婆送出......Melody四隻
多謝晒!

8 Comments:

Blogger fish said...

周星馳唔搵你做編劇真係屣哂!
咁了能既名躺都俾你諗到, 囉你命三千都要行埋一邊!

11:24 下午  
Blogger Daydreamer said...

等你寫呢篇嘢等咗好耐喇...!! 其實我哋都要多謝你帶俾我哋咁多歡樂啦...!! 唔係你... 我邊有Audi坐wor... 唔係你... 我都唔知Audi有咁多功能...!! 哇哈哈哈...!!

6:33 上午  
Blogger Come to my Playground said...

好想攞個2蚊係你部車度寫個名!!

12:15 下午  
Anonymous 匿名 said...

我仲有支閃吓閃吓嘅長型LED燈波棍, 同"無限"貼紙送畀你架A3呀.... 去到MK包你潮爆...!! 你一定要用呀...!!

5:54 下午  
Anonymous 匿名 said...

PS. 你仲有人未特別鳴謝喎...

咪有條"旦散"送咗條整都費事嘅鬚鬚畀架A3嘅... 仲唔多謝埋條"旦散"...!!

6:05 下午  
Blogger Come to my Playground said...

新車落地,有幾條鬚鬚幾型,幫自己心愛嘅新車紋身,你好偉大呀!!!

6:10 下午  
Blogger fish said...

鬚鬚, 比拉花更潮爆!
好快我架車會比佢個架更潮!
係車門兩側有四圈鬚鬚, 俾Audi更Audi!

11:09 下午  
Blogger Catfather said...



!

9:50 下午  

發佈留言

<< Home